1.Cine suntem noi, care este scopul Platformei Royal Therapy Clinic și care este scopul acestor Termeni și Condiții generale?
Cabinet Individual de Psihologie Madalina Miron, in calitate de operator de date cu caracter personal colecteaza si prelucreaza date in conformitate cu prevederile Legii nr. 677 din 21.11.2001, iar din 25.05.2018 si cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
In cadrul prelucrarii acestor date, tinem cont de legile in vigoare cu privire la protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal. In acest scop ne-am luat masurile tehnice adecvate si am stabilit o serie de proceduri interne tehnice si administrative, am realizat traininguri in cadrul cabinetului, in scopul constientizarii si responsabilizarii membrilor cabinetului.
Datele personale colectate de cabinetul nostru, prin intermediul siteului sau prin comunicari directe, sunt efectuate in scopul realizarii solicitarilor dumneavoastra.
Daca sunteti vizitator, se inregistreaza doar acele date inregistrate de catre cookieurile acceptate de catre vizitator in momentul primei vizite pe site, prin intermediul ferestrei de notificare a politicii de cookieuri si descrise in pagina Politica de cookieuri.
Durata pastrarii si prelucrarii datelor cu caracter personal este strans legata de relatia de colaborare dintre cabinetul nostru si dumneavoastra in calitate de client sau potential client. Datele pot fi sterse la cererea explicita a detinatorului sau atat cat este necesar pentru realizarea scopurilor declarate prin intermediul acestei pagini.
Datele necesare intocmirii facturilor fiscale si contractelor sunt pastrate pe o perioada necesara indeplinirii obligatiilor legale (fiscale, arhivare) impuse de legea Romaniei.
Fiecarui utilizator al siteului nostru i se prezinta la momentul primei vizite pe site lista de cookieuri colectate sau care colecteaza, intr-un fel sau altul, explicit sau implicit, date ce pot cadea in categoria datelor cu caracter personal. Acest lucru este realizat prin intermediul notificarii din partea de jos a siteului, notificare prin intermediul careia vizitatorul are posibilitatea de a accepta politica de confidentialitate si protectie a datelor.
In cazul formularelor, acestea nu sunt transmise decat il situatia citirii si acceptarii politicii de colectare si protectie a datelor, acest lucru fiind certificat de bifele obligatorii din subsolul fiecarui formular.
Cererea de modificare, actualizare, stergere a datelor va fi adresata in scris sau la adresa de email contact@royaltherapyclinic.ro si va cuprinde mentiuni cu privire la optiunea de comunicare a raspunsului, respectiv pe suport fizic sau electronic. Comunicarea raspunsului la asemenea cereri se va face in termen de 30 zile de la data primirii cererii.
Pentru orice intrebare despre modul in care datele persoanelor vizate sunt utilizate sau daca sunt necesare orice lamuriri suplimentare in legatura cu orice aspect ce tine de prelucrarea datelor, acestea se pot adresa responsabilului cu protectia datelor din cadrul companiei, prin email contact@royaltherapyclinic.ro sau depunand personal o notificare semnata olograf la sediul cabinetului aflat la adresa Str. Racari, Nr.16 BL.44A Sc.1 Ap.15, sector 3, Bucuresti, Romania.
Prezenta informare se completeaza cu prevederile Legii nr. 677 din 21.11.2001, iar din 25.05.2018 si cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, precum si cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date şi abrogarea Directivei 95/46/CE.
„Royal Therapy Clinic” – Cabinet Individual de Psihologie Madalina Miron (denumit în continuare „Operatorul” sau „noi”) este operatorul platformei de internet disponibile la adresa www.royaltherapyclinic.ro (denumită în continuare „Platforma”).
Royal Therapy Clinic pune la dispoziție o platformă online care conectează/facilitează interacțiunea dintre Specialiști, care pot presta o activitate în mod legal online și/sau într-o locație fizică (sediu, cabinet, birou etc) și Clienți care caută sau au nevoie de serviciile practicate de aceștia (denumite în continuare “Servicii”), servicii care pot fi accesate la www.royaltherapyclinic.ro sau www.royaltherapyclinic.com (denumit în continuare “Site”, “Platformă”, “Platformă online”) și/sau ca aplicații pentru telefoanele mobile, tablete, alte echipamente inteligente sau chiar prin API (Application Programing Interface) (denumite în continuare “ Aplicații”).
Platforma conține:
- informații pentru publicul larg, cu accent pe psihoterapie și consiliere;
- interfața pentru furnizarea de consultații online, în special în domeniul terapiei și al coaching-ului de către terapeuți cu experiență.
Prin intermediul Platformei, ne furnizăm serviciile în baza unui contract de furnizare de servicii și de utilizare a Platformei (denumit în continuare „Contractul”), care constă în special în furnizarea accesului la Platformă, permițând crearea unui Cont, gestionarea Contului, permiterea utilizării Platformei și alte servicii descrise în acești Termeni și Condiții („Servicii”).
Acești Termeni și Condiții comerciali („Termeni și Condiții”) se aplică Contractului pe care noi, în calitate de Operator al Platformei, îl încheiem cu orice utilizator al Platformei care rezervă Sesiuni individuale prin intermediul Platformei și participă la acestea (denumit „Client” sau „dumneavoastră”) (Clientul și Operatorul, denumiți în continuare în comun „Părțile” contractuale). Acești Termeni și Condiții reglementează drepturile și obligațiile noastre reciproce care decurg în legătură cu sau în temeiul Contractului. Acești Termeni și condiții fac parte integrantă din Contract. De asemenea, putem negocia un Contract în alte condiții decât cele prevăzute în acești Termeni și Condiții, caz în care prevalează dispozițiile prevăzute în Contract.
Dacă sunteți interesat să utilizați Platforma și să rezervați o Sesiune, este necesar să acceptați acești Termeni și Condiții, să vă familiarizați cu Politica de confidențialitate și să încheiați Contractul cu noi.
Putem modifica sau completa în mod unilateral formularea Termenilor și condițiilor în orice moment. Noua formulare a Condițiilor intră în vigoare în a 15-a zi de la publicarea acesteia în cadrul Platformei. Dacă nu sunteți de acord cu noua formulare a Condițiilor, puteți rezilia imediat Contractul prin e-mail. Acest lucru nu va aduce atingere drepturilor și obligațiilor care apar în perioada de valabilitate a textului anterior al Termenilor și Condițiilor. În acest caz, contractul va fi reziliat în ziua anterioară datei de intrare în vigoare a modificării notificate. În cazul în care nu vă exercitați dreptul de a rezilia contractul, noua formulare a Termenilor și condițiilor se va considera acceptată.
Dacă aveți nevoie să ne contactați, o puteți face prin intermediul următoarelor date de contact:
e-mail: contact@royaltherapyclinic.ro
telefon: + 0770 830 967
2. Cui se adresează platforma?
Platforma este destinată publicului larg pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la subiectul psihoterapiei și al sănătății mintale. În plus, prin intermediul Platformei este posibil să se stabilească o întâlnire (o „ședință”) cu un consultant în domeniul terapiei, coaching-ului sau consilierii (un „terapeut„).
3. Oferim servicii de sănătate?
Nu furnizăm servicii de sănătate. Serviciile de sănătate, în sensul Legii nr. 372/2011 privind serviciile de sănătate, nu sunt furnizate sau mediate prin intermediul Platformei. Medierea sau furnizarea de servicii de sănătate nu reprezintă nici intenția și nici scopul atât al Operatorului și al Terapeuților, cât și al Platformei.
Prin rezervarea unei Ședințe, intrați în contact cu Terapeutul în mod voluntar și la cererea dumneavoastră. Recunoașteți că acest contact și comunicarea din cadrul Sesiunii nu face parte din asistența medicală, iar Terapeutul nu își asumă responsabilitatea pentru sănătatea dumneavoastră.
În cazul în care primiți, în timpul unei Sesiuni, o recomandare din partea Terapeutului de a solicita ajutor profesional, sunteți obligat să luați în considerare aceste recomandări și să le luați în considerare în următoarea dvs. linie de acțiune. Nici Operatorul și nici Terapeutul nu poartă nicio responsabilitate pentru acțiunile dumneavoastră înainte, în timpul sau după Sesiune. Sunteți întotdeauna responsabil pentru toate deciziile și acțiunile dumneavoastră.
4. Care este conținutul Serviciilor noastre?
În baza Contractului, ne angajăm să vă furnizăm Serviciile în măsura în care acest lucru este permis de funcționalitățile platformei.
Recunoașteți că nu suntem un furnizor de servicii de consultanță. Sesiunile sunt furnizate de către Terapeuți, cu care încheiați un contract special pentru furnizarea de servicii de consiliere („Contract cu un Terapeut”). Contractul cu un Terapeut se realizeaza in cadrul primei sedinte de terapie si este posibil sa difere de la un terapeut la altul. Conditiile contractului se discuta cu terapeutul pe care il alegeti, de asemenea remuneratia si modalitatea prin care se efectueaza plata unei sedinte.
Recunoașteți că comandarea unei Ședințe prin intermediul Platformei nu creează nicio relație contractuală între noi și dumneavoastră. Toate relațiile contractuale care decurg din comandarea unei Ședințe sunt stabilite între Terapeutul relevant și dumneavoastră.
În cazul în care încălcați obligațiile prevăzute în acești Termeni și Condiții față de noi sau față de Terapeut, intenționat sau nu, sunteți responsabil pentru prejudiciul cauzat și vă angajați să ne rambursați toate costurile pe care a trebuit să le suportăm pentru a remedia starea prejudiciabilă survenită din cauza comportamentului dumneavoastră infracțional.
Vă rugăm să rețineți că conținutul Platformei, inclusiv profilurile Terapeuților, este doar în scop informativ și nu constituie o promovare sau aprobare a produselor, serviciilor, procedurilor, tratamentelor, producătorilor, furnizorilor, mărcilor sau ideilor descrise sau descrise.
Recunoașteți că Platforma nu trebuie să fie disponibile non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor noastre hardware și software sau întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale terților care ne furnizează funcționarea Platformei sau a altor servicii conexe, din cauza unor cazuri de forță majoră, a acțiunii unor terți sau a unei pene de curent sau de conectivitate.
5. În ce măsură sunteți răspunzător atunci când utilizați Platforma? Răspunderea noastră, în calitate de operator al platformei, este limitată în vreun fel?
Compania nu își asumă nicio răspundere pentru Sesiunile și conținutul postat pe Profilul Terapeutului, precum și pentru furnizarea corespunzătoare a Sesiunilor. Terapeutul este pe deplin responsabil pentru orice prejudiciu cauzat de sesiunile sau informațiile terapeutului. Cu toate acestea, sunteți întotdeauna responsabil pentru propriile acțiuni înainte, în timpul și după o Sesiune.
Vă angajați să suportați toate consecințele juridice apărute ca urmare a încălcării obligațiilor dumneavoastră, cum ar fi obligațiile prevăzute în cadrul acestor Termeni și Condiții, a Contractului, a Contractului cu un Terapeut sau a obligațiilor prevăzute în reglementările legale general obligatorii. În plus, sunteți obligat să ne rambursați toate costurile și cheltuielile suportate ca urmare a formulării de pretenții de către terți față de noi din cauza încălcării obligațiilor dumneavoastră. Acest lucru nu aduce atingere dreptului Operatorului și al terților la despăgubiri (daune materiale și morale) survenite din cauza încălcării oricăreia dintre obligațiile Clientului.
6. Ce se întâmplă cu datele dumneavoastră personale?
Atât Operatorul, cât și Terapeutul tratează datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu reglementările legale aplicabile în scopul executării Contractului și al furnizării Serviciilor în conformitate cu acești Termeni și Condiții. Pentru mai multe informații despre modul în care sunt prelucrate datele dvs. personale, consultați Politica de confidențialitate GDPR.
Acești Termeni și condiții intră în vigoare și produc efecte la 15 februarie 2023. Termenii și condițiile pot fi modificate.